Web sitesi markanızın çevrim içi ekosistemdeki kimliğidir. Arama motorları tarafından markanızın listelenmesi, müşterilerinizde marka güvenirliğini artırmak, ziyaretçilerinizin istek ve taleplerini karşılamak için web site tasarımı önemlidir. Site tasarımının görsel olarak marka kimliği ile uyumlu olmasının yanı sıra UX, yani kullanıcı deneyimi açısından da iyi tasarlanması gerekir. Kullanıcıların çevrim içi davranış örüntülerini iyi analiz ederek rahat şekilde kullanabilecekleri bir web siteye sahip olmanız en önemli yeniliğiniz olacaktır.

%100 şeffaflık sağlam bir iş akışı ile mükkemel sonuç.

1. Projelendirme

Web tasarım geliştirmenin ilk aşaması projelendirmedir. Bu aşamada web sitesinin kullanım amacı belirlenir. Sitenin amacı, sahip olması gereken teknik yeterlilikler üzerinde de belirleyici olacağından ilk karar verilmesi gereken konulardandır.

2. Arayüz Tasarımı

Site haritası ve iskeleti üzerinde marka ile hemfikir olduktan sonra tasarım aşamasına geçilir. UI (User interface) olarak da bilinen arayüz tasarımı, ziyaretçilerin sitenize girdiğinde karşılaştığı görsel ögeleri kapsar.

3. Yazılım ve Test

Yazılım aşaması uzman ekipler tarafından belirlenen teknoloji ile site haritası çıkarılan ve arayüz tasarımı yapılan projenin kodlanmasıdır.

4. Sitenin Yayına Açılması

Site test edilip gerekli optimizasyonlar yapıldıktan sonra yayına alınır ve performansı yakından takip edilir.

5. Bakım ve Sürdürülebilirlik

Web siteleri dinamik medya kanallarıdır. Arama motorlarındaki güncellemeler, teknolojik gelişmeler sitenizin performansını etkileyebilir. Sitenizin sürdürülebilir şekilde ziyaretçilerle buluşabilmesi için uzman ekipler destek sağlar.